نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح ۳۷۴ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۸۴۴ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مجتبی عبداللهی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال نیز همزمان با هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریورماه، در تمامی شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: بر این اساس ۳۲۰ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در ۷ شهرستان استان افتتاح می‌شود.
عبداللهی گفت: از این تعداد ۵۷ پروژه برای شهرستان کرج، ۴۳ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۳۶ پروژه شهرستان نظرآباد، ۲۴ پروژه شهرستان فردیس، ۳۶ پروژه شهرستان طالقان، ۴۳ پروژه شهرستان اشتهارد و ۸۱ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.
استاندار البرز افزود: همچنین ۵۴ پروژه در بخش خصوصی در ۷ شهرستان استان با اعتباری حدود ۷ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی گفت: ۱۵ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۶۲۳ نفر، ۷ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۳۷۴ نفر، ۸ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۳۴۰ نفر، ۴ پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۳۵ نفر، ۱۵ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال هزار و ۴۰۲ نفر و ۴ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۶۵ نفر افتتاح می‌شود.
وی گفت: جای خرسندی دارد که امسال نیز شاهد رشد مشارکت بخش خصوصی با سرمایه گذاری حدود ۷ هزار میلیارد تومانی هستیم که حاکی از بسترهای بسیار خوب اقتصادی استان و حمایت های صورت گرفته از بخش خصوصی است.
عبداللهی خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموع اعتبارات پروژه های هفته دولت حدود ۶ هزار میلیارد تومان بود که امسال به حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.