به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مسابقات انتخاب المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز در دو گروه کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز و کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان البرز شب گذشته ششم شهریور ماه به کار خود پایان داد.این دوره از مسابقات که با اطلاع […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مسابقات انتخاب المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز در دو گروه کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز و کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان البرز شب گذشته ششم شهریور ماه به کار خود پایان داد.
این دوره از مسابقات که با اطلاع رسانی قبلی اداره کل و مدیریت درمان استان و کانون های بازنشستگی کارگری و کارکنان تامین اجتماعی استان انجام شد . شرکت کنندگان از تاریخ یکم لغایت ۲۱ مرداد ماه نسبت به ثبت نام در مسابقات اقدام نمودند و در ادامه نیز با هماهنگی های انجام شده بین شرکت کنندگان و همکاری کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی شهرستان کرج این مسابقات با شرکت بیش از ۱۲۰ از بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در گروه کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز آقایان علی منصور معینی در رشته شطرنج ، داود قاسمی در رشته فوتبال روی میز ، رضا ابراهیمی در رشته تنیس روی میز ، مجید سمارج در رشته دارت و محسن یزدی در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.
همچنین در گروه کانون کارکنان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی نیز آقایان حسین اعلایی در رشته شطرنج ، عباس تهیدست در رشته فوتبال روی میز ، حسین پزشکپور در رشته تنیس روی میز ، شکر اله عمروی در رشته دارت و امیر مراد زاده در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی با کسب جایگاه نخست به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارکنان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.
شایان ذکر است تیم های والیبال کانون های کارگری و کارکنان استان نیز به منظور حضور در مرحله پایانی ، در مسابقات منطقه ای شرکت خواهند کرد.
قابل ذکر است مسابقات نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان کانونهای کارکنان و کارگری در آبان و آذر ماه و در استانهای اصفهان و خوزستان برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می گردد این دوره از مسابقات با هماهنگی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی و کانونهای بازنشستگی کارگری و کارکنان تامین اجتماعی استان و به میزبانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج برگزار گردید.