مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد ظهر امروز با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز معاونین تعدادی از روسای ادارات ، نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی شهرستان ساوجبلاغ و تعدادی از کارکنان بیمارستان هشتگرد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در این مراسم دکتر […]

مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد ظهر امروز با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز معاونین تعدادی از روسای ادارات ، نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی شهرستان ساوجبلاغ و تعدادی از کارکنان بیمارستان هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در این مراسم دکتر داریوش طاهرخانی با اشاره به نیاز ها و انتظارات شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت : خوشبختانه با همکاری و مساعدت مسئولین شهرستان و استان و همچنین پیگیری های ریاست بیمارستان و کارشناسان ستادی مدیریت درمان استان البرز قدم های مناسبی برداشته شده است.
دکتر طاهرخانی افزود : نیاز های شهرستان بسیار بیشتر از امکانات موجود ماست و همواره سعی و تلاش ما بر این است بتوانیم در جهت پوشش نیازهای مردم و بیمه شدگان قدم برداریم .
وی با اشاره به ساخت بیمارستان هشتگرد بیان داشت : همواره تلاش کردیم در شهرستان ساوجبلاغ مطابق انتظارات و درخواستی مسئولین و مردم قدم برداریم به طوری که برای بیمارستان هشتگرد با احتساب تخت‌های ثابت و سایر تخت‌ها در حدود ۱۹۷ تخت برنامه‌ریزی شده است که حتی بیشتر از درخواست ها و انتظارات آنها پیگیری و برنامه ریزی شده است که این بیمارستان بعد از اربعین کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود : علاوه بر پیگیری این بیمارستان اقدامات مهمی نیز در بیمارستان فعلی هشتگرد انجام شده است از جمله پیگیری و جذب پزشکان متخصص ، راه اندازی رادیولوژی و سونوگرافی و برخی امور دیگر که لازم می دانم از زحمات و تلاش های دکتر ارسلان فاضلی در طول مدت ریاست بیمارستان و پیگیری امور از ایشان تشکر و قدردانی نمایم .
شایان ذکر است در این مراسم سامانی پور دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ و رشیدی عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار نیز از اقدامات و پیگیری های مدیریت درمان استان البرز در جهت توسعه خدمات و مراکز درمانی قدردانی نمودند و در پایان مراسم نیز با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات دکتر ارسلان فاضلی قدردانی و ابلاغ دکتر مشکان پورملک آرا به عنوان رئیس جدید بیمارستان هشتگرد اعطا شد .