به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ بخش عمده قرارداد احداث بزرگراه شمالی به صورت تهاتری و غیرنقد بوده و پرداخت ۲۰۰ میلیارد اعتبار نقدی به این پروژه از اقدامات ارزشمند دوره ششم مدیریت شهری به شمار می‌آید. مهرداد کیانی افزود: این پرداخت‌ها در حالی‌ست که بزودی لایحه پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ بخش عمده قرارداد احداث بزرگراه شمالی به صورت تهاتری و غیرنقد بوده و پرداخت ۲۰۰ میلیارد اعتبار نقدی به این پروژه از اقدامات ارزشمند دوره ششم مدیریت شهری به شمار می‌آید. مهرداد کیانی افزود: این پرداخت‌ها در حالی‌ست که بزودی لایحه پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه از سوی شهرداری تقدیم شورا خواهد شد؛ کیانی افزود: تصمیم احداث بزرگراه شمالی حدود ۱۰ سال پیش گرفته و مقرر شد در امتداد اتوبان همت، در قسمت شمال شرق کرج، بزرگراه شمالی ساخته شود.

شهردار کرج اضافه کرد: با توجه به طولانی شدن فرایند اجرای این طرح، شهرداری کرج با هدایت و حمایت شورا تصمیم گرفت تکمیل و به ثمر رساندن این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهد؛ وی، رقم به روز شده هزینه تملکات بزرگراه شمالی را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد عنوان کرد و ادامه داد: مقرر شده بود این طرح با مشارکت دولت انجام شود. لذا با پیگیری‌های استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر، دولت متعهد به پرداخت سه هزار میلیارد تومان شده است که به صورت نقد و تحویل املاک در اختیار شهرداری قرار دهد.

کیانی اذعان کرد: با این همه روند احداث بزرگراه شمالی، طبق روال ماه‌های گذشته با سرعت و دقت در حال انجام است و پروژه معطل تزریق این رقم نمانده است؛ به گفته شهردار کرج، به ویژه در دو پل مهم b۰ و b۱ که محل اتصال بزرگراه به اتوبان همت است پیمانکار به شدت فعال بوده و کار با سرعت مطلوبی در حال انجام است.