به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ شهردار کرج با حضور در شیرخوارگاه امام علی (ع) از مسئولان این شیرخوارگاه قدردانی کرد؛ مهرداد کیانی در این بازدید گفت: بچه‌ها دردانه‌اند، هر جا که باشند معصوم‌اند و پاک. آنها یادآور احساس خوبِ دوست داشتن و عاشقی‌اند، کودکان پیام‌آور حس زیبای معصومیت‌اند.   وی با یادآوری این موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ شهردار کرج با حضور در شیرخوارگاه امام علی (ع) از مسئولان این شیرخوارگاه قدردانی کرد؛ مهرداد کیانی در این بازدید گفت: بچه‌ها دردانه‌اند، هر جا که باشند معصوم‌اند و پاک. آنها یادآور احساس خوبِ دوست داشتن و عاشقی‌اند، کودکان پیام‌آور حس زیبای معصومیت‌اند.  

وی با یادآوری این موضوع که کودکی معصوم از زادگان اهل بیت(ع)، عطشان و گرسنه، بر دستان پدر بالا برده شده؛ اظهار داشت: این موضوع ما را به یاد تاریخی می‌اندازد که زمین و زمان از وقاحت و سنگدلی یزیدیان، خجل شدند.

کیانی عنوان کرد: امروز سعادتی دست داد تا با حضور در شیرخوارگاه امام علی(ع)، ضمن شرکت در مراسم نوحه‌خوانی و برنامه‌های تدارک داده شده از سوی این مرکز، دیداری را با نوزادان و کودکان حاضر در مجموعه داشته باشم. دیداری که به راستی روح را صفا و جلا بخشید.  

وی با بیان اینکه به یقین نگهداری از این کودکان امری بسیار دشوار است، گفت: مسئولیتی که زنان و مردانی از جنس مهربانی و از خودگذشتگی، به خوبی از عهده آن برآمده‌اند و تقدیر از آنها اقدامی واجب و ضروری است.

کیانی اضافه کرد: در فرصت کوتاه امروز مجال تجلیل از چند تن از این انسان‌های مومن به دست آمد اما به طور حتم تلاش خواهیم کرد تا با همت شورای محترم شهر کرج، امکانی را برای تقدیر از عوامل این مجموعه و مساعدتی به منظور حمایت از کودکان، فراهم نماییم.