به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه دو و نیم تن گوشت گرم گوسفند و گوساله، ۱۵ تن مرغ تازه و ۱۲ تن مرغ منجمد در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد. حسین‌علی زینلی‌زاده ضمن اشاره به توزیع این محصولات در تمامی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه دو و نیم تن گوشت گرم گوسفند و گوساله، ۱۵ تن مرغ تازه و ۱۲ تن مرغ منجمد در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.

حسین‌علی زینلی‌زاده ضمن اشاره به توزیع این محصولات در تمامی میادین سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ گرم در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: توزیع گوشت مخلوط گوسفندی به قیمت ۲۸۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله به مبلغ ۲۴۸ هزار تومان، مرغ تازه به مبلغ ۶۷ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت؛ این مسئول افزود: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرف عرضه‌کننده این بازارها مراجعه کنند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: قطعاً این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود؛ زینلی‌زاده گفت: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر بسیار بالا بوده که قطعاً برخی خانوارها از عهده خرید آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل و به منظور ایجاد تعادل در بازار و در شرایطی که همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند، نسبت به توزیع گوشت گرم و انواع مرغ اقدام شده است.
این مسئول با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.