معاون خدمات شهر و محیط زیست شهرداری کرج از ایجاد ۱۰ جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج خبرداد. حشمت اله عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: این جایگاه‌ها یک روز قبل از عید سعید قربان دایر می‌شوند و تا […]

معاون خدمات شهر و محیط زیست شهرداری کرج از ایجاد ۱۰ جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج خبرداد.

حشمت اله عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: این جایگاه‌ها یک روز قبل از عید سعید قربان دایر می‌شوند و تا ساعات آخر عید به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
عزیزی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها در خصوص احداث مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام از یک ماه گذشته انجام شده، گفت: قیمت و سلامت دام برای ما اهمیت دارد و به همین خاطر با دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و سایر ارگان‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که دام‌های خود را از محل‌های مجاز عرضه دام تهیه کنند.
این مسئول تأکیدکرد: در این جایگاه تمام اصول بهداشتی رعایت شده و سلامت تمام دام‌های منتقل شده از طریق دامپزشک و نماینده بهداشت مستقر بررسی می‌شود تا احتمال شیوع بیماری مشترک بین دام و انسان به حداقل برسد.

لازم به ذکر است این جایگاه‌ها از سوی شهرداری کرج به‌صورت رایگان در اختیار عرضه‌کنندگان دام زنده جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان قرار گرفته است.
محل عرضه و ذبح بهداشتی دام‌ها:
۱ – خیابان پاسداران شرقی بین ندا و پامچال
۲ – جاده ملارد، ورودی شهرک یاس، جنب کارخانه آسفالت شهرداری
۳ – بلوارامیرکبیر، نرسیده به فروشگاه رفاه
۴- بلوار ارم، روبروی خدمات شهری منطقه، حدفاصل خیابان ۲۲۳ و ۲۲۲
۵- بلوار سرداران غربی
۶ – خیابان شهید بهشتی نبش تقاطع ۴۵ متری گلشهر ابتدای بلوار شمس، بالای چهارشنبه بازار سابق
۷ – تقاطع خیابان اشتراکی جنوبی و خیابان بیهقی
۸ – بلوار جمهوری جنب تالار لوتوس
۹ – بالای زیرگذر آیت الله رفسنجانی کنارگذر به سمت میدان والفجر
۱۰- بلوار شورا قبل از پل جانبازان