سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج از تولید نخستین پادکست تاریخ شفاهی مدیریت شهری کرج با موضوع مهرشهر در قالب سه اپیزود خبر داد. سیدجمال بهشتی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه این اقدام به منظور جمع‌آوری و مستندسازی اطلاعات شفاهی شهر و شهرداری کلانشهر کرج انجام می […]

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج از تولید نخستین پادکست تاریخ شفاهی مدیریت شهری کرج با موضوع مهرشهر در قالب سه اپیزود خبر داد.

سیدجمال بهشتی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه این اقدام به منظور جمع‌آوری و مستندسازی اطلاعات شفاهی شهر و شهرداری کلانشهر کرج انجام می گیرد، افزود: تاریخ شفاهی به عنوان یک روش تحقیق با ارزش در حوزه جمع‌آوری و مستندسازی اطلاعات شفاهی مدیریت شهری، مورد توجه این اداره کل قرار گرفته است.

بهشتی، همچنین ایجاد نقشه راه و استفاده از تجربیات گذشته برای آیندگان را از دیگر اهداف تهیه این پادکست‌ها عنوان کرد؛ این مسئول، ارائه گزینه‌های جذاب برای مخاطب در دنیای رسانه را نیازمند شناخت دقیق از حوزه ارتباطات و روابط عمومی ارزیابی کرد و ادامه داد: با همین رویکرد شهرداری کرج اقدام به پژوهش و تولید پادکست تخصصی تاریخ شفاهی مدیریت شهری کرج کرده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج ضمن اشاره به ضرورت تبیین فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری با بیانی ساده و جذاب برای مخاطبان اضافه کرد: در سال‌های گذشته شهرداری‌های کرج، مهرشهر و گوهردشت به طور مستقل فعالیت می‌کردند و از تجمیع آن‌ها، شهرداری کرج توسعه پیدا کرده است. شرح نحوه این توسعه و اقداماتی که در گذشته انجام شده مد نظر تولیدکنندگان پادکست‌های مدیریت شهری است.

به گفته بهشتی، بر همین اساس در فصل اول پادکست که در قالب سه قسمت تولید شده به فعالیت‌ها و تاریخ شهرداری مهرشهر پرداخته شده است.

وی، تقویت حافظه تاریخی مدیریت شهری را بسیار مناسب و ضروری دانست و بیان کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج مصمم است به منظور حمایت از زحمات و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته، تولید این مجموعه پادکست را ادامه دهد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج ضمن تقدیر از عوامل تولید این بسته‌های صوتی تأکید کرد: تمامی مراحل پژوهش و تولید این اثر ماندگار از درون ظرفیت‌های موجود در شهرداری کرج و بدون صرف هیچگونه هزینه مضاعفی انجام شده است.