به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد. عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهر ماه سامانه ثبت […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهر ماه سامانه ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده است و کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی استان از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می توانند نسبت به ثبت نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان شد: هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و رتبه‌های برتر استانی قابلیت حضور در سطح ملی را داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: استان البرز با ظرفیت‌های بی‌بدیل در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی با داشتن رتبه‌های اشتغال زایی، هم در بخش‌های استانی دارای رتبه‌های برتر بوده و هم در سطح ملی به عنوان برگزیده‌های کشور انتخاب شده‌اند.

عبدالله دارایی گفت: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت انگیزه بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید و همچنین ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرایند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان بوده که در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود و امسال نیز پیش بینی می‌شود همانند سالیان گذشته مشارکت در این بخش چشمگیر باشد.

پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir در دسترس شرکت کنندگان عزیز می‌باشد.