با حضور مدیر، معاونین، روسا و کارکنان واحدهای ستادی و عملیاتی، جمعی از رانندگان نفتکش، مسئولین و کارکنان جایگاههای عرضه سوخت ، از برترین های حوزه ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) منطقه البرز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با حضور مدیر، معاونین، روسای واحدهای ستادی و عملیاتی و تعدادی از کارکنان منطقه البرز در سالن آموزش انبار نفت شهید دولتی کرج از برترین های ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) منطقه البرز دریکسال گذشته تقدیر شد.
در این مراسم محسن وزارتی مدیر منطقه البرز با تبریک هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی به کلیه کارکنان و به ویژه آتش نشانان شاغل در انبارنفت گفت: انجام فعالیت های مرتبط با عملیات سوخترسانی با مخاطرات زیاد و از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد،از این رو نیروهای آتش نشان در انبارهای نفت با رعایت دقیق قوانین و مقررات و به منظور فرهنگ سازی و ترویج رفتار و کار ایمن، نکات و اصول ایمنی را به طور مستمر پیگیری می نمایند.
درادامه این مراسم مجتبی دهقان نصیری رئیس واحد واحد بهداشت،ایمنی، محیط زیست و پدافندعامل (HSE) منطقه با قرائت پیام وزیر نفت گزارشی از عملکرد سال گذشته این واحد ارائه کرد و اظهار داشت، ارتقاء عملکرد در تمامی حوزه های HSE با همت و تلاش کلیه واحدهای ستادی و عملیاتی احصاء می گردد و این مهم در گروه برنامه ریزی، مدیریت ریسک،انجام بازدیدها واجرای دوره های آموزشی و توانمندسازی کارکنان است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از برترین های حوزه ایمنی در سال گذشته شامل: جایگاه، واحد، شرکت و کارکنان برتر و نیز از تمامی کارکنان واحد بهداشت،ایمنی، محیط زیست و پدافندعامل (HSE) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز تقدیر شد.