آئین تجلیل از خانواده های موفق بخش های بیمه ای و درمانی و کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان ابرز ، با حضور مدیران کل ، معاونین ، تعدادی از کارکنان و کارشناسان و خانواده های موفق و بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز در محل مرکز رفاهی تامین اجتماعی کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز دکتر داریوش طاهرخانی با اشاره به خدمات و زحمات بازنشستگان اظهار داشت : برای ما افتخار بزرگی است که امروز در جمع این همکاران هستیم .در ابتدا از زحمات و خدمات همکاران بازنشسته تامین اجتماعی استان البرز تشکر و قردانی می نمایم . مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : توفیقی که در حوزه درمانی حاصل می شود مرهون زحمات تک تک شما همکاران بزرگوار در حوزه های بیمه ای و پشتیبانی است . یقینا حاصل زحمات و تلاش های شما در حوزه بیمه ای و ایجاد نقدینگی توفق حوزه درمان در راه ارائه خدمات حاصل کرده است . بنابر این به نمایندگی از همکاران بخش درمان از تک تک شما بزرگواران سپاسگزارم و ما همچنان در خدمت شما هستیم.

وی افزود : بازنشستگی مرحله ای از نظام اداری است و پایان کار نیست و یقینا تجربیات ، اندوخته های ارزنده و راهنمایی های شما می تواند راهگشای ما در بسیاری از امور باشد .و برای تمامی شما آرزوی سلامتی و موفقیت و بهروزی دارم . دکتر طاهر خانی در ادامه به انتخاب خانواده های موفق تامین اجتماعی استان اشاره و اظهار داشت : این افتخار بزرگی است که ما در تامین اجتماعی استان بزرگوانی چون شما را در بین خود داریم . خانواده هایی که در عرصه های مختلف خودشان و فرزندان حایز رتبه ها و مقام هایی شده اند که اینها افتخار و برگ زرینی برای خانواده بزرگ تامین اجتماعی است و امیدوارم که هر روز بر وسعت این موضوع افزوده شود .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان داشت : قطعا همکاران دیگری هم هستند که جزو خانوده های موفق هستند ولی آن امتیازات لازم را که بر اساس آیین نامه ها تعیین شده بود را نتوانستند کسب کنند و آنها هم برای ما افتخار هستند . دکتر طاهرخانی با شاراه به موفقیت های فرزندان همکاران گفت : خوشبختانه در بین همکاران شاهد افتخارات بسیار مهمی در سطح ملی و بین المللی هستیم که به عنوان نمونه اخیرا یکی از فرزندان همکاران در المپیاد جهانی ریاضی موفق به کسب رتبه برتر شده بود و ما نیز بر اساس وظیفه لوحی تقدیمشان می کنیم.

مدیر درمان استان البرز خطاب به خانواده های نمونه افزود : شما نمونه های خانواده های موفق کارکنان تامین اجتماعی در استان هستید و قطعا شما زحمات زیادی کشیدید  و حاصل موفقیت های شما را امروز شاهد هستیم . کارکردن در حوزه تامین اجتماعی بسیار سخت تر از کارکردن در سایر حوزه های دولتی است چرا که آنها از منابع و حقوق منابع مشخص دولتی و بودجه عمومی بهره می برند ولی در حوزه تامین اجتماعی ارتزاق از صندوق تامین اجتماعی است که در این صندوق ۴۷ میلیون نفر بیمه شده سهیم هستند و آن بزرگواران کسانی هستند که با مشقت و سختی در سخت ترین جاها مشغول کار هستند و ما از این صندوق ارتزاق می کنیم و در نتیجه عملکرد ها بسیار دشوار و مهم می باشد . و امروز این موفقیت شما نشان می دهد که در این راه از حقوق بیمه شدگان و صندوق تامین اجتماعی صیانت کرده اید و نون حلالی راکه بر سر سفره های خود برده اید حاصل آن ، زحمات و موفقیت های شما و خانواده های محترمتان شده است.

دکتر طاهرخانی در پایان گفت : تعدادی از همکاران بخش های بیمه ای و درمانی استان نیز در این ارزیابی موفق به کسب امتیازات کامل برای انتخاب به عنوان خانواده موفق نشدند که قدردان زحمات و خدمات این همکاران هستیم و انشائالله به نحو مناسب از آنان تجلیل خواهیم کرد .

داود سعد زاده مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز نیز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های موفق گفتند: افتخار این را داشتم که مدتی در خدمت شما عزیزان باشم و از تجربه و دانش شما استفاده کنم و الان که بازنشسته شدید همچنان همکاران عزیز ما هستید و ما دوست داریم از نظرات ، نگاه ها ، رویکردها و تجربیات شما که اساتیدی هستید در حوزه های کاری خودتان استفاده کنیم. داود سعدزاده بیان داشت؛ با بسترهایی که شما بازنشستگان ایجاد کرده اید ما هم اکنون مفتخریم که پرداخت مستمری های سازمان را با زحماتی که شما کشیدید و همکاران عزیز دارند فعالیت شما را دنبال می کنند به گونه ای است که یک روز هم تاخیر نداشته باشیم و بدون گرفتن یک ریال تسهیلات و استقراض از بانکها این پرداخت ها را داشته باشیم که این موضوع طی دو سال اخیر اتفاق خیلی مبارکیه برای سازمان تامین اجتماعی.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان افزود: در بحث های کارشناسی موضوعاتی داریم که گاهاً می توانیم از نظرات کارشناسی شما استفاده کنیم و شما عزیزان سعی کنید ارتباط تان را با سازمان قطع نکنید و ما هم از جلسات هم اندیشی که فی مابین برگزار شود استقبال می کنیم .

وی در پایان با بیان این موضوع که ما با نماینده همکاران بازنشسته جلساتی را برگزار می کنیم افزود نظر من این است که این جلسات را باید با دید بازتری ببینیم و از شما عزیزان تازه بازنشسته هم به این جلسات اضافه شوید و موضوعات و مسائل و مشکلات صنفی که می تواند مطرح بشود را اعلام کنید و ما هم این مسایل رو پیگیری خواهیم کرد .

شایان ذکر است در این مراسم تعداد دو نفر از خانواده های موفقی کارکنان بخش بیمه ای و ۴ نفر از خانواده های کارکنان بخش های درمانی تامین اجتماعی استان البرز و تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.