به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ حامد حمزه زاده مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان البرز و دبیر جشنواره گفت : نخستین جشنواره ملی قصه گویی چراغ با موضوع ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق و موضوعات مربوط به برق با هدف اثرگذاری بنیادین بر رفتار و فرهنگ کودکان ، نوجوانان وخانواده ها ،درسال ۱۴۰۲ […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ حامد حمزه زاده مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان البرز و دبیر جشنواره گفت : نخستین جشنواره ملی قصه گویی چراغ با موضوع ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق و موضوعات مربوط به برق با هدف اثرگذاری بنیادین بر رفتار و فرهنگ کودکان ، نوجوانان وخانواده ها ،درسال ۱۴۰۲ به میزبانی استان البرز برگزار می گردد.
شعار این جشنواره «قصه خوب امروز :خانه همیشه روشن» است تا با آگاهی رسانی در خصوص اهمیت انرژی برق و نحوه صحیح مصرف ،خانه هایمان همیشه روشن باشد.
در این جشنواره سه گروه قصه گویی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت می پردازند و برای مخاطبین گروه خردسال و کودک و نوجوان قصه می گویند. رقابت در دو بخش مدرن و کلاسیک (صحنه ای) و قصه گویی صوتی (پادکست) برگزار و در پایان جوایز نفیسی به آثار برتر اهدا می گردد.
با توجه به استقبال و درخواست شرکت کنندگان در جشنواره ، مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید و مراسم اختتامیه جشنواره در آذرماه برگزار خواهد شد.
از همه هنرمندان و علاقمندان جهت حضور در این رقابت جذاب دعوت به عمل می آید.

سایت جشنواره :
www.festivalenergy.ir