آئین تجلیل از پزشکان و کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیر درمان ، معاونین ، روسای مراکز درمانی ، روسای ادارات و پزشکان و کارکنان نمونه استان البرز بعد از ظهر امروز در محل مرکز رفاهی تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در ابتدای این مراسم دکتر طاهرخانی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت : تمامی همکاران در سطح مراکز درمانی استان نمونه هستند و در یکسال گذشته با تلاش مستمر و پشتکار و زحمات همکاران ارتقای رتبه عملکردی استان را از جایگاه ۲۶ به رتبه یکم کشوری را شاهد بودیم و این دستاورد حاصل تلاش تک تک همکاران در سطح مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوده است که با ارتقای شاخص ها توانستند به این جایگاه مهم دست یابند.


مدیر درمان استان البرز افزود : علاوه بر کسب رتبه اول ارزیابی دوره ای سازمان ، این مدیریت در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی نیز توانست در ارزیابی های یکسال گذشته در حوزه های مختلف جایگاه دوم را در بین مدیریت های درمان سراسر کشور کسب نماید و این دستاورها حاصل تلاش تک تک همکاران در سطح استان بوده و یقینا بیشتر از گذشته عملکرد ما را سخت تر خواهد کرد و تلاش مضاعفی جهت حفظ و ارتقای این جایگاهها لازم است و از زحمات و خدمات ارزشمند تمامی کارکنان تشکر و قدردانی می کنم .
دکتر طاهرخانی با اشاره به لزوم توجه به نیاز مخاطبین بیان داشت : بسیاری از بیمه شدگان ، کارگران زحمت کشی هستند که در سخت ترین شرایط مشغول کار و بیمه پردازی هستند و همه ما در قبال منابع صندوق تامین اجتماعی مسئولیم و باید در جهت حفظ منابع و توزیع درست و مناسب آن قدم برداریم .هدف ما در مجموعه درمان ارائه خدمات مناسب به نیازمندان است و همواره باید در مسیری حرکت نماییم که نیازمندان واقعی بتوانند از خدمات درمانی برخوردار شوند و اگر بتوانیم خدمات مناسب و کاملی به آنها ارائه نماییم و بیماران هم اطمینان حاصل نمایند که ما بطور کامل به آنها خدمات ارائه می کنیم در آن صورت هیچ دغدغه درمانی نخواهند داشت .
وی افزود : یکی از جاهایی که نیازمند دقت نظر بیشتر هستیم توجه ویژه به رضایتمندی مخاطبین است . علیرغم زحمات و تلاش های همکاران ممکن است رضایت مخاطب حاصل نشود ولیکن این بدین معنی نیست که انتظار مخاطب را نتوانسته اید حاصل کنید . وظیفه ما در قدم اول احصای نیاز ها ، خواسته ها و انتظارات مخاطبین و بررسی آنهاست و اغلب نارضایتی ها قابل شناسایی و بسیاری از آنها براحتی قابل تحقق است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت : نگاه اول مخاطب در مراجعه به هر مرکز درمانی از پذیرش آن مرکز شکل می گیرد و در نتیجه توجه به رضایتمندی مراجعین و اقدامات و برخورد مناسب در پذیرش مراکز باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود .
دکتر طاهرخانی خاطر نشان کرد : همکاران در حوزه های مختلف همواره فراتر از شرح وظایف خود عمل می کنند و یقینا با زحمات آنان است که در مسیر درست قرار گرفته و توانسته ایم وضعیت خود را ارتقا دهیم . توصیه من به همکاران استقبال از بازرسی و نظارت هاست و این اقدام فرصتی در جهت شناسایی مشکلات و نارسایی ها و بهره گیری از خرد جمعی در جهت اصلاح امور است .
شایان ذکر است در این مراسم تعداد ۳۸ نفر از پزشکان و کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • نویسنده : محمد رسولی