به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک فرارسیدن پانزدهم آذر ماه « روز حسابدار» و قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان مالی و حسابداری پیام تبریکی به مناسبت گرامیداشت این روز صادر کرد .در متن پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز آمده است […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک فرارسیدن پانزدهم آذر ماه « روز حسابدار» و قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان مالی و حسابداری پیام تبریکی به مناسبت گرامیداشت این روز صادر کرد .
در متن پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز آمده است : در دنیای امروز که هر روز شکل تازه ای از ارتباطات اقتصادی به وجود می آید و افراد و شرکتها و مؤسسات با یکدیگر در ارتباط می باشند و تغییرات مالی آنها بر یکدیگر تاثیر گذار خواهد بود و روز به روز این فعالیت ها پیچیده ترمی شود بدون تردید« حرفه حسابداری » و « حسابداران» ، از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت، نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان و نهادها و پیشبرد برنامه ها بر عهده دارند و نقش حسابداران به جهت ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی و کنترل آنها بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.
پانزدهم آذر ماه به نام « روز حسابدار » نامگذاری شده است . یقیناً رشد ، پویایی و سلامت هر مجموعه ای در گرو اقدام متعهدانه متخصصان حوزه مالی است. از همین رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از جایگاه ویژه آنان دارد .
اینجانب با ارج نهادن به خدمات و زحمات ارشمند تمامی کارکنان این حوزه بخصوص همکاران گرانقدر امور مالی و حسابداری مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، فرارسیدن « روز حسابدار » را به حضور تمامی همکاران و فعالان حوزه های مالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر و حسابرس، سلامتی ، بهروزی و توفیقات روز افزون همگان را آرزومندم.