به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ در حاشیه سفر دوم ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز، دکتر هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور از سیستم کنترل هوشمند (اسکادا) شرکت آبفای البرز بازدید و بر ضرورت آن در پایش و کنترل بهنگام و خطوط و شبکه توزیع آب تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ در حاشیه سفر دوم ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز، دکتر هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور از سیستم کنترل هوشمند (اسکادا) شرکت آبفای البرز بازدید و بر ضرورت آن در پایش و کنترل بهنگام و خطوط و شبکه توزیع آب تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای البرز، دکتر هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور در ادامه این بازدید در سفر دوم ریاست جمهوری به البرز بیان داشت کلانشهر کرج درحالیکه در مجاورت پایتخت قرارگرفته است زیرساخت‌های کافی برای مدیریت پیشرفته متناسب با رشد جمعیت نبوده و لازم است ریل گذاری و سرمایه گذاری بیشتری درحوزه اسکادا شرکت آبفا استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه واحد تله متری شرکت آبفا البرز نسبت به ماه های گذشته از این پروژه پیشرفتی خوبی برخوردار است از مهندس حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز و دست اندرکاران این پروژه تقدیر کرد خواستار تسریع در عملیات تکمیلی سیستم اسکادا شد.