به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور وهئیت همراه ،مدیر عامل ،جمعی از معاونین ،مدیران و امام جماعت شرکت آب وفاضلاب استان البرز با حضور در منزل شهید سید احمد میر حیدری یکی از شهدای شرکت با خانواده ایشان دیدارو گفتگو کردند. دکتر جعفر عرب نژاد مدیر […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور وهئیت همراه ،مدیر عامل ،جمعی از معاونین ،مدیران و امام جماعت شرکت آب وفاضلاب استان البرز با حضور در منزل شهید سید احمد میر حیدری یکی از شهدای شرکت با خانواده ایشان دیدارو گفتگو کردند.

دکتر جعفر عرب نژاد مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور هدف از این دیدارهای معنوی تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از سوی مسوولان برای آغاز کار و تلاش مستمر عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور برای تقدیر از جانفشانی این عزیزان می دانیم.

در این دیدار مهندس حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای البرز اظهار داشتند : تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و همگان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. بسیج ،شورای فرهنگی ودینی آبفای استان البرز