مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن یکم دی‌ماه(روز راهدار) را تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن یکم دی‌ماه روز راهدار را تبریک گفت.متن پیام به این شرح است:یکم دی‌ماه به‌منظور […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن یکم دی‌ماه(روز راهدار) را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن یکم دی‌ماه روز راهدار را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
یکم دی‌ماه به‌منظور ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها و معرفی خدمات راهداران زحمتکش به مردم به‌عنوان(روز راهدار) تعیین‌شده است.
این روز؛ نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه‌ها می‌کوشند.
امروز مجالی است برای قدردانی و قدرشناسی از زحمات یکایک راهداران و خانواده‌های صبور آنان که با بردباری و پشتیبانی شرایط انجام کار را فراهم می‌کنند.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ از تلاش جامعه راهداری به ویژه راهداران البرزی نهایت تقدیر و تشکر را دارم و از درگاه پروردگار سربلندی آنها را در انجام وظایف و تلاش بیش‌ازپیش در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.
علی زندی فر _یکم دی ماه ۱۴۰۲