مسئول بسیج مساجد و محلات استان البرز با اشاره به برگزاری رزمایش یلدای مهدوی، گفت: پایگاه‌های بسیج، ۲۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین اقشار کم برخوردار البرز توزیع کردند. پاسدار داوود پاشایی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز در گفتگویی ضمن تاکید بر حمایت بسیج از اقشار کم برخوردار، […]

مسئول بسیج مساجد و محلات استان البرز با اشاره به برگزاری رزمایش یلدای مهدوی، گفت: پایگاه‌های بسیج، ۲۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین اقشار کم برخوردار البرز توزیع کردند.

پاسدار داوود پاشایی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز در گفتگویی ضمن تاکید بر حمایت بسیج از اقشار کم برخوردار، اظهار داشت: رزمایش یلدای مهدوی با اهدای ۲۲ هزار بسته معیشتی به افراد کم برخوردار با همت بسیج مساجد و محلات سپاه استان البرز و حضور و همکاری ۱۱۱۳ پایگاه مقاومت بسیج این استان در مناطق مختلف استان البرز برگزار شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل میوه، آجیل و تنقلات شب یلدا و تلاش ما این بود و الحمدالله افراد کم برخوردار استان البرز با دریافت این بسته‌های معیشتی به عنوان هدیه‌ای از امام زمان (عج) شب خوشی را در کنار خانواده سپری کردند.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه این رزمایش با تخصیص اعتباری معادل ۴۵ میلیارد ریال از جانب سپاه استان البرز اجرا شد، خاطر نشان کرد: پایگاه‌های بسیج استان البرز نیز معادل مبلغ تخصیص داده شده توسط سپاه از خیران جمع آوری کرده اند که در مجموع این رزمایش با مبلغ ۹۰ میلیارد ریال انجام گرفت.