سرپرست شرکت گاز استان البرز با تاکید بر این نکته که کارشناس موفق تصمیم گیر و تصمیم ساز است اذعان کرد: واحد مهندسی جای مهمی است، در واقع قلب تپنده سیستم محسوب می شود که اگر مختل شود و کار به درستی پیش نرود شرکت به اهدافش نمی رسد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سرپرست شرکت گاز استان البرز با تاکید بر این نکته که کارشناس موفق تصمیم گیر و تصمیم ساز است اذعان کرد: واحد مهندسی جای مهمی است، در واقع قلب تپنده سیستم محسوب می شود که اگر مختل شود و کار به درستی پیش نرود شرکت به اهدافش نمی رسد.

وی ادامه داد: از راس سیستم تا پایین به صورت سلسله مراتب همه برای اهداف سازمان در حال تلاش هستیم و همه یک صدا باید برای هدف سازمان که خدمت رسانی به مردم در امور گاز است تلاش کنیم.

سرپرست شرگت گاز استان البرز اظهار کرد: کار در شرکت گاز استان البرز بر اساس برنامه ریزی بوده و از همه مدیران و روسا و حتی کارکنانی که با مدیر عامل در ارتباط نزدیک هستند درخواست می شود برنامه کاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند؛ چراکه باید بر اساس برنامه حرکت کنیم و نحوه رسیدن به هدف مهم است و در این راستا باید قدم های درست برداشته شود.

ایمانی فولادی با تاکید بر حضور نیروهای جوان در شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: در این فرایند بهره وری را باید افزایش دهیم و با توجه به این ویژگی حتما به این اهداف خواهیم رسید.

وی تصمیم گیری و پیگیری را دو ویژگی موفقیت برای رسیدن به هدف عنوان کرد و ادامه داد: برای تصمیم گیری نیاز به شناسایی مسئله داریم و برای حل آن باید وضع مطلوب را ترسیم و راه حل را انتخاب کنیم و در نتیجه تصمیم گیری شود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با تاکید بر این نکته که کارشناس موفق تصمیم گیر و تصمیم ساز است اذعان کرد: امور مهندسی جای مهم و حساسی است که در واقع قلب تپنده سیستم محسوب می شود که اگر مختل شود و کار به درستی پیش نرود شرکت به اهدافش نمی رسد.

پاسخ به نظرهای مطرح شده کارکنان امور مهندسی توسط کامران ایمانی فولادی سرپرست شرکت گاز استان البرز از دیگر بخش های این جلسه بود.