به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ ۱۱ دی ماه ۱۳۶۹ ، سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در مجلس شورای اسلامی، نقطه عطفی در ارائه خدمات تأمین و توزیع آب شرب، جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی در کشور می باشد. بطوریکه در سال های اخیر به دلیل وقوع خشکسالی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ ۱۱ دی ماه ۱۳۶۹ ، سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در مجلس شورای اسلامی، نقطه عطفی در ارائه خدمات تأمین و توزیع آب شرب، جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی در کشور می باشد.

بطوریکه در سال های اخیر به دلیل وقوع خشکسالی ها و تغییرات اقلیم، میزان نزولات آسمانی و به دنبال آن میزان ذخایر منابع تامین آب پایدار،کاهش چشمگیری داشته است، نقش اساسی این شرکت ها در کاهش آلودگی محیط زیست، ارتقاء سلامت عمومی و رشد اقتصادی جامعه در راستای اهداف توسعه پایدار و نظام جمهوری اسلامی ایران آشکارتر شده است.

رجاء واثق دارم با ایجاد شفافیت سازمانی و اتخاذ رویکرد «کار جهادی مبتنی بر دانش»، نام پرافتخار آبفای استان البرز بر تارک صنعت آب و فاضلاب کشور بیش از گذشته خواهد درخشید و خداوند متعال نیز این خادمان مردم را که دغدغه ارائه خدمت صادقانه، تعالی سازمان و شکوفا نمودن گل رضایت بر چهره شهروندان عزیز و روستائیان شریف را دارند، مورد لطف و عنایت خود قرار خواهد داد.

اینجانب در سی و سومین سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب، با قدردانی از تلاش های مجاهدانه، متعهدانه و مسئولانه همکاران شریف و بزرگوار خود در شرکت آب و فاضلاب استان البرز، این روز بزرگ را به همه کارگران ،کارکنان و دست اندرکاران حوزه آب و فاضلاب درکشور تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت و سلامت همگان را از خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

حمیدرضا نامداری، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز