صبح امروز رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان به پرونده های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار به نقل از اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز، سرپرست اداره کل زندان های استان، معاون قضایی دادگستری و جمعی از قضات حضور داشتند که پس از بررسی ۱۷۲ پرونده زندانی و با استفاده از ارفاقات قانونی ۴۰ زندانی از زندان آزاد شدند.
در این دیدار دکتر فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان، بازدید از زندان‌ها را دارای برکاتی خواند که شناخت قاضی و اخذ تصمیمات موثر را از جمله آنها برشمرد.
دکتر فاضلی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اشتغال، پایند و رای باز بر لزوم تشکیل کارگروهی جهت تسریع در ارایه ارفاقات قانونی به دلیل شرایط خاص ندامتگاه کرج تصریح کرد.
فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: حضور مقامات قضایی در زندان‌ها و برگزاری دیدارهای چهره به چهره و بی واسطه موجب تسهیل و برطرف شدن مشکلات قضایی زندانیان می‌شود.
فتحی با اشاره به دیدارهای دوره‌ای رئیس کل دادگستری استان از زندان‌های البرز اظهار داشت: در این بازدیدها تصمیمات مهم و موثری اخذ می‌شود و می توان گفت این و توبه، ادغام و تجمیع پرونده از جمله نهادهای ارفاقی هستند که در دیدار امروز به مددجویان تعلق گرفت.
انتهای خبر/