صبح امروز بیست و ششم دی ماه مدیر درمان استان در نشست با کارکنان هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز ، ضمن قدرانی از زحمات و خدمات ارزشمند آنان ، عملکرد آنان را در طی فرایند تامین نیروی انسانی بسیار مهم عنوان نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ دکتر طاهرخانی اظهار داشت : همواره در طول سال نیاز های نیروی انسانی و تامین به موقع آن بخصوص در حوزه درمان بسیار مهم و حیاتی است و در این راستا همکاری نزدیک و پیگیری هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز در تامین و گزینش نیروی انسانی بسیار مناسب و مطلوب بوده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : لزوم پیش بینی مناسب در تامین نیروی انسانی یکی از اقدامات ضروری در حوزه درمان است علیرغم اقدام مناسب ، در برخی از رشته های تخصصی پزشکی با خروج غیر منظره ای روبرو می شویم و این اتفاق عملکرد این حوزه را بسیار تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی بوجود می آورد، بر این اساس علیرغم زحمات کارکنان هسته گزینش لزوم تسریع در بکار گیری نیروهای تخصصی می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید.

دکتر طاهرخانی گفت : حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و ایجاد شرایط مناسب و برابر برای ارتقای نیروی کار یکی از مهمترین اقدامات این مدیریت بوده است و همواره تلاش ما بر این است نیروهای جذب شده در تمامی رشته های تخصصی و کارشناسی با شرایط مساوی و مناسب و با برگزاری فراخوان ، آزمون و پذیرش تامین گردد و ایجاد فرصت برابر برای تمامی همکاران به منظور شایسته گزینی و بهره گیری از افراد توانمند انجام پذیرد .
در ادامه این نشست رئیس هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز بر لزوم و ضرورت فعالیت هسته گزینش در سازمان ها تاکید و اظهار داشت : الزامات و قوانین سازمانی ضرورت نیاز به هسته گزینش را کاملا روشن و آشکار می کند و اگر در سطوحی از سازمان گزینش حذف شود فساد از همانجا شروع خواهد شد .
محمد محمد قاسمی بیان داشت : فعالیت در گزینش برای خود ما خود مراقبتی است و در این شغل تمام اعمال و آخرت ما در شرایط آزمایش قرار می گیرد و بر این اساس در این جایگاه وظایف ما بسیار مهم ، حساس و دشوار است .
وی همچنین در این جلسه در خصوص اهمیت و جایگاه گزینش در سخنان بزرگان دین مبین اسلام و حضرت امام و مقام معظم رهبری پرداختند و چگونگی شرایط گزینش افراد در پست ها و بویژه پست های مدیریتی توضیحاتی ارائه و به دستاورهای این حوزه و تعامل بسیار خوب حوزه های مختلف بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان اشاره و نتایج این تعامل و همکاری را در کسب رتبه عالی گزینش تامین اجتماعی استان البرز در سطح سازمان تامین اجتماعی عنوان نمودند.
شایان ذکر است در این نشست با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات ارزنده ریاست و اعضای هسته گزینش تامین اجتماعی استان البرز تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : محمد رسولی