به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی هیئت ورزش‌های کارگری این استان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و ورزش‌های رزمی بانوان و آقایان کارگران کشور خبر داد. عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی هیئت ورزش‌های کارگری این استان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و ورزش‌های رزمی بانوان و آقایان کارگران کشور خبر داد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای کرمان، هیئت ورزش‌های کارگری این استان میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کشور خواهد بود و این مسابقات از امروز سی‌ام دی ماه به مدت ۳ روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

عبدالله دارایی در ادامه خاطرنشان شد: همچنین در بهمن ماه از چهارم لغایت ششم، تیم هایی متشکل از بانوان و آقایان در رشته ورزش‌های رزمی از استان‌های سراسر کشور در سالن شهید کیانپور گرد هم می‌آیند و در اوزان مختلف به رقابت خواهند پرداخت. تیم‌های متشکل از داوران با تجربه استانی و ملی این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: عملکرد هیئت ورزش‌های کارگری استان که با تلاش تک تک ورزشکاران و روسای انجمن‌های ورزشی در سطح استان و شهرستان‌ها در سال جاری قابل قبول و از این بابت از تک تک ورزشکاران عزیز و متولیان این امر نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

گفتنی است مردم عزیز می‌توانند جهت مشاهده مسابقات در روزهای مشخص حضور به هم رسانند و آیین تجلیل از نفرات برگزیده با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.