دیدار اعضای هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران با مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز، که ظهر امروز چهارم بهمن ماه در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد ، هر گونه توفیق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را ، حاصل تلاش ها و حمایت های شرکای اجتماعی و زحمات و تلاش های کارکنان مجموعه و صبر و بردباری و همراهی بیمه شدگان و مستمری بگیران استان عنوان نمودند.

دکتر داریوش طاهرخانی بیان داشت : درست است که در ارزیابی های نظارتی سازمان تامین اجتماعی رتبه اول را کسب نمودیم ولی بلحاظ ارائه خدمات مطلوب و ایده آل فاصله زیادی داریم و امیدواریم با کمک و همراهی همکاران ، تمامی شرکای تامین اجتماعی و بیمه شدگان و مستمری بگیران بتوانیم خدمات درمانی مناسب و شایسته به مردم عزیز ارائه نمائیم .
وی افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری می فرماید : «کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش ، ناراحتی دیگری نداشته باشد» ، سازمان تامین اجتماعی با نگاه حمایتی خویش همواره در تلاش است با ایجاد شرایط مناسب و ارائه خدمات مناسب ، بیمه شدگان نیاز های درمانی خود را در آرامش و بدون دغدغه دریافت نمایند و در این راه برنامه های مختلفی از جمله طرح های حمایتی بیمه شدگان و مستمری بگیران در مناطق فاقد مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی ، اجرای نظام ارجاع بیمار ، توسعه مراکز درمانی ، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و… اجرا شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز همچنین گفت : احداث بیمارستان هشتگرد یکی از نیازهای منطقه بوده است که توسط شرکای اجتماعی و مسئولین منطقه و استان از گذشته پیگیری شده ولی منتج به نتیجه نشده بود که با همکاری ، هماهنگی و پیگیری مناسب تمامی مسئولین منطقه و استان و شرکای اجتماعی به نتیجه رسیده است و امیدواریم در کوتاهترین زمان با ساخت و راه اندازی این بیمارستان شاهد ارائه خدمات آن باشیم .
وی بیان داشت : علاوه بر بیمارستان هشتگرد طرح های توسعه ای مراکز درمانی ، احداث پلی کلینیک تخصصی نظرآباد و پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی ا ز مهمترین برنامه های استان است که با پیگیری های ویژه استاندار البرز و همراهی سایر عزیزان در حال انجام می باشد .
دکتر داریوش طاهرخانی در پایان خاطر نشان کرد : رمز موفقیت در حوزه درمان ، آگاهی بخشی و ارتقای سواد سلامت جامعه است و یقینا موفقیت حاصل شده و کسب رتبه اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در بین استان های سراسر کشور نیز حاصل اقدامات ارزشمند شما و همکاران عزیز در تمامی حوزه بوده است .
در ادامه این دیدار قلی شادبخش رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز با اشاره به تعامل بسیار خوب و مطلوب کانون های بازنشستگی استان با مدیریت درمان و مراکز درمانی استان بیان داشت : تعامل مناسب مجموعه درمان با کانون های بازنشستگی استان همواره مطلوب و بسیار خوب بوده است و ما قدردان زحمات ، تلاش ها و خدمات خوب مجمعه درمانی استان البرز هستیم .
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز افزود: همه ما یک مجموعه هستیم و برنامه های بسیار خوبی نیز با همکاری مدیریت درمان در جهت ارتقای سطح سواد سلامت و راهنمایی مستمری بگیران به منظور دریافت خدمات و استفاده از طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج انجامد شده است که امیدواریم با همکاری هم این روند را ادامه دهیم .
وی در آخر ضمن تبریک کسب موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در سطح سازمان تامین اجتماعی اعضای منتخب هیأت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز را معرفی نمودند .

  • نویسنده : محمد رسولی