به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر داریوش طاهرخانی با ایثارگران مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان استان دیدار کرد. در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و آغاز دهه مبارک فجر […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر داریوش طاهرخانی با ایثارگران مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان استان دیدار کرد.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب ، مسئولیت و نقش ایثارگران را در این برهه از انقلاب بسیار مهم عنوان نمودند.

دکتر طاهر خانی بیان داشت : انتخابات و مشارکت پر شور و حداکثری در آن یکی از مهمترین ضروریات این برهه انقلاب است و حضور پر شور خانواده بزرگ تامین اجتماعی تواند یک انتخابات خوب و پر شوری را رقم بزند.

وی گفت : انقلاب حاصل خون شهدا و جان فشانی های جانبازان و ایثارگران عزیز است و در این شرایط که دشمنان در صدد یاس و نومیدی و حضور کمرنگ مردم در انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نیستند ، مسئولیت و انتظار از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است و یقینا با حضور پر شور و بالای افراد علاوه بر افزایش وزن انتخابات تاثیر افراد منتخب نیز بیشتر خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد : همه ما باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و تمام تلاش خود را بکار گیریم و افراد خانواده و تاثیر گذار و رای اولی ها را در حضور پرشور در انتخابات تشویق نماییم.

دکتر طاهرخانی همچنین گفت : در هر مجموعه ای نقدهایی وجود دارد و همه افراد هم قطعا فکر می کنند که کارها را درست انجام می دهند ، حال آنکه اگر نقدها به درستی وجود داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد مسیر متفاوت و درست تری رقم خواهد خورد و از شما همکاران عزیز که همواره حضور تاثیر گذاری را داشته اید ، تقاضا دارم در کنار ما باشید و با ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات و نقد ها ما را در ارائه خدمت مناسب یاری نمایید.

شایان ذکر است مطابق برنامه ریزی انجام شده انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز در ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.