به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در همایش بزرگ جشن انقلاب که با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد ، رسالت و ماموریت سازمان تامین اجتماعی را بسیار بزرگ و مهم بر […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در همایش بزرگ جشن انقلاب که با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد ، رسالت و ماموریت سازمان تامین اجتماعی را بسیار بزرگ و مهم بر شمرد .
دکتر داریوش طاهر خانی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون حمایت اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور را انجام می دهد و یکی از تکالیفی که در قانون اساسی بر عهده دولت گذاشته شده است را سازمان تامین اجتماعی به تنهایی بر عهده گرفته و خوشبختانه با زحمات و تلاش های همه کارکنان خود توانسته در این عرصه موفق عمل کند.
وی افزود : امروز سازمان تامین اجتماعی در حوزه های درمانی و بیمه‌ای خدمات ارزنده و مناسبی را ارائه می کند به طور نمونه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی خدمات گران قیمت حوزه سلامت به طور رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌شود‌. خدماتی که اگر حمایت تامین اجتماعی نبود ممکن بود بسیاری از خانواده‌ها را در تامین هزینه های مربوطه با چالش جدی روبرو کند و مردم گاهاً در سر دوراهی قرار می‌گرفتند که آیا ادامه درمان خود و عزیزانشان را انجام دهند یا چشم پوشی کنند که در آن صورت نتایج بسیار بدی را به همراه می‌داشت.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت : خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی عملکرد بسیار مناسبی در حوزه درمان داشته و امروز بسیاری از عمل‌های بزرگ و منحصر به فرد که شاید قبلاً در سازمان تامین اجتماعی و حتی در مجموعه وزارت بهداشت امکان‌پذیر نبود هم اکنون در مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور در حال انجام است.
وی همچنین با اشاره به حمایت های درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت : از خدمات بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان می توان به اقدام مناسب در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نام برد . امروز اگر شهروندی در هر نقطه از کشور به بیماری مبتلا شود و نیاز به خدمات درمانی داشته باشد که در شهر و استان محل زندگی آن شخص وجود نداشته باشد ، سازمان تامین اجتماعی ساز و کاری را فراهم کرده است که آن بیمار بتواند با بهره گیری از نظام ارجاع ، بدون هیچ هزینه و دغدغه ای جز درد بیماری ، خدمت مورد نیاز خود را دریافت نماید و این ماموریتی بود که مقام معظم رهبری در دهه ۹۰ بر عهده نظام سلامت کشور نهادند و خوشبختانه تا حدودی سازمان تامین اجتماعی در تحقق این موضوع موفق بوده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان و خانواده های آنان گفت : در سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در ارزیابی‌هایی که از عملکرد استان بعمل آمده ، حاصل شده است که کسب رتبه برتر اداره کل و مدیریت درمان استان در ارزیابی سازمان تامین اجتماعی در بین تمامی ادارات کل و مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور بوده است و این حاصل تلاش تک تک همکاران عزیز از دورترین نقطه تا مرکز استان بوده است.
دکتر طاهرخانی بیان داشت : در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی ، اقامه نماز ، مسابقات قرآن نیز موفق شدیم رتبه‌های بسیار خوبی را در سطح استان و کشور کسب نماییم . همچنین در دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی نیز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز موفق به کسب جایگاه نخست در استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و پورتال های استانی شده است.
وی گفت : باید توجه داشته باشیم که این دستاوردها با پشتیبانی مناسب و شایسته‌ای است که همکاران بخش بیمه ای در تامین منابع مالی برای حوزه درمان تحقق یافته است و قطعاً با عملکرد بسیار خوب آنان ما توانستیم در حوزه درمان خدمات مناسبی را ارائه نماییم.
وی در پایان با قدردانی از همراهی خانواده های کارکنان گفت : لازم می دانم از خانواده محترم تمامی همکاران تشکر ویژه‌ای نمایم چرا که آنها با محرومیت حضور همکاران ما در کنار خود بسیاری از شرایط را تحمل کردند که آنان بتوانند خدمات مناسبی را در حوزه کاری خودشان داشته باشند و گاهاً همکاران حوزه درمان در شیفت‌های نامتعارف و همکاران بیمه ای تا ساعت‌های عصر یا شب مجبور می شدند در محل کار خویش حضور داشته باشند تا ما بتوانیم خدمات خود را به طور درست و صحیح انجام دهیم و رسالت ، همراهی و همدلی خانواده‌های گرامی همکاران بوده است که توانستیم به نقطه‌ای که الان هستیم برسیم.

  • نویسنده : محمد رسولی