به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ورود هشت میلیون و ۷۳۵ هزارو ۳۴۳ خودرو به استان در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. علی شادفر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۶ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز در بهمن‌ماه سال […]


به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ورود هشت میلیون و ۷۳۵ هزارو ۳۴۳ خودرو به استان در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. علی شادفر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۶ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز در بهمن‌ماه سال جاری تردد هشت میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۴۳ ورودی خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱٫۲ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به افزایش ۱۰٫۴ درصدی تردد خودروهای خروجی از استان مطرح کرد: در این بازه زمانی هشت میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۹۶ تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه طی این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی البرز افزایش ۶٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۳٫۳ کیلومتر در ساعت بوده است.
شادفر در پایان سخنان خود با اشاره به پرترددترین محور مواصلاتی استان البرز در بازه زمانی مذکور بیان کرد: آزادراه تهران – کرج (کیلومتر۲۵) با متوسط تردد ساعتی ۶ هزار و ۵۵ تردد وسیله نقلیه، پرترددترین محور البرز بوده است.