به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.علی زندی‌فر، براساس پیش‌بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف در اکثر مناطق طی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام مسیرهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.
علی زندی‌فر، براساس پیش‌بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف در اکثر مناطق طی امروز و فردا هستیم.
وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات استان به شکل برف و در سایر مناطق به صورت باران است، افزود: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.
این مسئول گفت: علی‌رغم تمهیدات به عمل آمده، به تمامی کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیرضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن شوند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.
زندی‌فر از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.