نایب رئیس و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پل های عابر پیاده کرج نیازمند تعمیرات اساسی، مقاوم سازی و ایمنی است.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: با توجه به جمعیت کلانشهر کرج تعداد پل های عابر پیاده نسبت به تعداد جمعیت کم هست که این تعداد نیز بعضا خراب و نیاز به تعمیر ضروری دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از شهردار درخواست می شود که بهسازی پل های عابر پیاده را در اولویت قرار داده و علت خرابی چندین ماهه این پلها را بررسی کند و اینکه چرا پیمانکار پل های عابر پیاده به شهروندان اجازه استفاده در ساعات پایانی شب نمی دهند.

قهرمانی صارم در بخش دیگری از تذکرش به پروژه های عمرانی در دست اقدام اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات عمرانی در برخی از پروژه ها باعث نارضایتی مردم شده است و دسترسی اهالی را قطع و در رفت و آمد اخلال به وجود آورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به برودت هوا که امکان کارهای عمرانی وجود ندارد و برخی خیابان ها که خیابان اصلی هستند باعث دامن زدن به ترافیک و بی نظمی شده است که شهردار هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام کند.