لايحه شهرداري در خصوص نرخ پيشنهادي كرايه ناوگان حمل و نقل عمومي بار و مسافر در سال ۱۴۰۳ در جلسه ۱۵۷ رسمی بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ عمار ایزدیار اظهار داشت: لایحه شهرداری در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سال ۱۴۰۳ در جلسه ۱۵۷ رسمی بررسی و تصویب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ تورم سالانه و همچنین میزان افزایش شاخص های تاثیرگزار در هزینه ها، لیست پیشنهادی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی که براساس دستورالعمل و ضوابط ابلاغی و همچنین سیاستهای کرایه یکپارچه حمل و نقل در سال ۱۴۰۳ توسط شهرداری تهیه گردیده و به شورا ارسال شده بود ، بررسی و تصویب شد.

ایزدیار بیان کرد: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی های خطی، گردشی، ویژه، ون دراختیار براساس کیلومتر با ۴۵ درصد برای ۴ و ۱۰ سرنشین افزایش یافت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: نرخ کرایه اتوبوس های دربستی اتوبوسهای درون شهری شهرهای اقماری، اتوبوس درون شهری ۳۰درصد افزایش یافت، همچنین پیشنهاد نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل بار تصویب شد.

وی تاکید کرد؛ تغییرات کرایه ها از ابتدای سال ۱۴۰۳ بعد از تأیید کمیته انطباق فرمانداری اجرا خواهد شد.
در سال آینده با توجه به ریشه کنی بیماری کرونا در کشور و ابلاغیه ها صرفاً کرایه ۴ سرنشین برای تاکسی و ۱۰ سرنشین جهت خودرو ون مورد عمل رانندگان خواهد بود.

فیلم نشست خبری در آپارات پایگاه خبری وطن بیدار

https://www.aparat.com/v/F5lYZ

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش