استاندار البرز با همراهی شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛ ایستگاه سلطانی قطار شهری و پل B۰ کنارگذر شمالی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ استاندار البرز طی روز جاری با همراهی شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعم از ایستگاه سلطانی قطار شهری و پل B۰ کنارگذر شمالی بازدید به عمل آوردند؛ طرح‌هایی که این کلانشهر را به ویترین کارهای کلان و ملی تبدیل نموده است.

مهرداد کیانی در حاشیه این بازدید گفت: تکمیل همزمان چندین پروژه مهم همچون کنارگذر، قطار شهری، بی‌آر تی و تقاطعات غیرهمسطح در شهر اقدامی جهادی و کم سابقه است که با حمایت‌های ویژه نمایندگان محترم مردم و همراهی استاندار محترم البرز و دولت مردمی در حال تکمیل هستند و بدون تعطیلی و وقفه شاهد تغییرات روزانه در روند بهره برداری از آنها هستیم.

وی افزود: بازدیدهای مستمر نظارتی و رصد آخرین فعالیت‌های پیمانکاران و شناسایی موانع اجرایی تکمیل پروژه‌ها، موجب جلوگیری از تعطیلی و وقفه در روند عمران آبادانی و شهری می‌شود؛ باید گفت که چهره و سیمای کرج پس از بهره برداری کامل از قطار شهری و کنارگذر شمالی متفاوت خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: ما در مسیر شکوفایی حمل و نقل عمومی و مقابله با ترافیک و آلودگی هوا قرار داریم؛ اگر بگوییم که چند دهه فعالیت در یک دوره زمانی کوتاه فشرده شده بیراه نگفته‌ایم و این موارد باید به اطلاع مردم رسانده شود؛ هر یک از کارهای کلان شهرداری کرج به تنهایی می‌توانند در سطح ملی تبدیل به برند شوند.

یادآور می‌شود اتصال متروی کرج و تهران، راه اندازی BRT، خریداری اتوبوس‌های برقی، ساخت همزمان چندین تقاطع غیرهمسطح، تکمیل کنارگذر شمالی، توسعه راه‌های ارتباطی همچون بلوار ماهان غربی و… از جمله فعالیت‌های شاخص عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری کرج هستند.

  • نویسنده : بهروز نصیرمنش