به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز طی بازدید مصطفی رشیدی از پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، پیشرفت طرح های آبرسانی کنونی را با توجه به تنش آبی موجود در استان البرز نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم عنوان کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز طی بازدید مصطفی رشیدی از پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج، پیشرفت طرح های آبرسانی کنونی را با توجه به تنش آبی موجود در استان البرز نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: منابع آبی زیر زمینی البرز با کاهش شدید مواجه شده و این موضوع نگرانی ما را برای تامین آب شرب مردم فهیم استان با توجه به افزایش روزافزون جمعیت تشدید می‌کند.لذا تسریع در روند پروژه احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل آبفا البرز افزود:در حال حاضر طرح های آبرسانی سطح استان با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که به لطف خداوند و حمایت دولت کار و اقدام شاهد پیشرفت مطلوبی در این خصوص هستیم.

در خاتمه این بازدید مصطفی رشیدی هم ضمن ابراز خرسندی از سرعت پیشرفت پروژه احداث تصفیه خانه شماره ۳ آب کرج، از نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور به پروژه مذکور یاد کرد و تخصیص اعتبارات لازم را در آینده نزدیک نوید داد.