به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم تامین اجتماعی استان البرز با حضور قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران و شرکت مدیران و کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، تعدادی از مسئولین استانی و اعضای هیأت مدیره کانون های کارگری و بازنشستگی تامین […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم تامین اجتماعی استان البرز با حضور قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران و شرکت مدیران و کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، تعدادی از مسئولین استانی و اعضای هیأت مدیره کانون های کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی استان البرز در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق تخصصی البرز برگزار شد .
در ابتدای این محفل قرآنی که با پیام «قرآن هدایتگر استوارترین راه » برگزار شد مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به هدایت‌گری قرآن بیان داشتند : اگر انسانی تنها یک آیه قرآن را بخواند انسان برگزیده ای است و برای همیشه در مسیر مستقیم هدایت قرار خواهد گرفت .
وی افزود : خوشبختانه همکاران ما در سطح سازمان تامین اجتماعی فعالیت های بسیار ارزنده ای را در حوزه قرآن داشته اند و در مسابقات کشوری نیز رتبه های بسیار خوبی را در دو گروه برادران و خواهران کسب کرده اند .
دکتر طاهرخانی همچنین گفت : درست است که در مسابقات قرآن چند نفری به عنوان افراد برتر انتخاب می شوند ولی همه کسانیکه پا در آن عرصه می گذارند و در آن مسیر حرکت کردند از نظر ما برگزیده اند و از همه آنان سپاسگزاریم .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز همچنین بیان داشت : این محفل قرآن فرصت گرانبهایی است برای سیقل دادن روح با نوای دلنشین قرآن است و امیدواریم بتوانیم از این چراغ و نور هدایت بهره لازم را ببریم و آن را در زندگی خود بکار گیریم .
در این برنامه استاد محمد رضا تقیانی از قاریان نمونه کشوری و استاد مهدی غلام نژاد از قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران به تلاوت آیاتی از کلام الله وحی پرداختند و در بخشی از برنامه نیز گروه بین المللی تواشیح الوارثین نیز نسبت به اجرای قطعاتی زیبا و دلنشین پرداختند .

  • نویسنده : محمد رسولی