مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ظهر امروز ۲۵ فروردین ماه در مراسمی با گرامیداشت روز ملی منابع انسانی از زحمات و خدمات نیروی انسانی شاغل در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ دکتر طاهرخانی با اشاره به جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی اظهار داشت : اگر هر سازمانی به دنبال کسب توفیق و کار آمدی است باید به کار آمدی و هدفمندی نیروی انسانی در آن سازمان توجه نماید.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : همواره یکی از چالش های بسیار مهم سازمان ها کمبود نیروی انسانی و نیاز به نیروی انسانی بیشتر است در صورتیکه در بسیار از موارد تعدد نیروها خود یکی از مشکلات سازمان ها است و مدیران لازم است به کارآمدی و هدفمندی نیروها نگاه کنند.
دکتر طاهرخانی برنامه ریزی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی ، آموزش و توسعه مدیریت عملکرد و توسعه فرهنگ سازمانی را لازمه ارتقای فرهنگ سازمان برشمرد.
در این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به دستاوردهای های این مدیریت ، از کارکنان حوزه های منابع انسانی ، خدمات و پشتیبانی ، کمیسیون ها و شورای های پزشکی و مسئول دفتر مدیریت درمان قدردانی نمودند

  • نویسنده : محمد رسولی