صبح امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، سید محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مسئولین و روسای شرکای اجتماعی، معاونین و روسای ادارات شهرستان ها با حضور در مزار شهدای گلگون کفن چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه های هفته کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزشهای الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در استان البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در سراسر استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید ، تشکل‌های کارگری کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در این آیین افزود : عزت و سربلندی ایران عزیز اسلامی ما مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با عنوان خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

وی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای امعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران ما و هم کارفرمایان عزیز ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسئولین بسیج کارگری ، مسئول بسیج اقشار سپاه استان، مسئولین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، خانواده های معظم شهدای کارگری و معاونین وروسا و کارکنان اداره کل تعاون کار ورفاه البرز نیز حضور داشته و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش