به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ همزمان با فرارسیدن ۱۶ اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی ماما ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به همراه معاون خدمات درمانی و تعدادی از کارشناسان با حضور در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از زحمات و خدمات کارشناسان مامایی این مراکز تجلیل نمودند. به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ همزمان با فرارسیدن ۱۶ اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی ماما ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به همراه معاون خدمات درمانی و تعدادی از کارشناسان با حضور در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از زحمات و خدمات کارشناسان مامایی این مراکز تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، دکتر داریوش طاهرخانی با قدردانی از زحمات و خدمات آنان اظهار داشت : شعار امسال روز ماما با عنوان « هر ماما ، یک سفیر جوانی جمعیت » نامگذاری شده است و یقینا این شعار جایگاه و اهمیت این شغل و حرفه را تداعی می کند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : کارشناسان مامایی به عنوان بخش مهمی از زنجیره نظام سلامت کشور ، نقش بسیار مهمی در تحقق بنیان خانواده و جوانی جمعیت بر عهده دارند .
وی بیان داشت : این پیام آوران زندگی ، با همراهی مادران در طول دوران بارداری آنان ، مهربانی و لبخند شیرین خود را همراه با آرامش و امید در نخستین فریاد نوزاد و تولد آن ، به مادران و خانواده های آنان تقدیم می دارند و زندگی را معنا می بخشند و چه زیباست که در روز جهانی ماما، قدردان زحمات و خدمات ارزشمندشان باشیم .

  • نویسنده : محمد رسولی