جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیر درمان معاونین روسای ادارات و روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز با تسلیت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش ، ظهر امروز سی و یکم اردیبهشت ماه در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ در ابتدای جلسه دکتر داریوش طاهرخانی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و همراهان ایشان در حادثه سقط بالگرد که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند ، را تسلیت گفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : شهادت توفیقی است که نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و تمام این افرادی که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند افراد برگزیده خداوند بوده اند .
دکتر طاهرخانی بیان داشت: از دست دادن این افراد برای کشور بسیار سخت و ناگوار است ولی با حضور رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر ایشان هیچ مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آمد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به خدمات دولت گفت : خدمتگزاری به مردم و فساد ستیزی از شاخصه‌های مهم دولت رئیس جمهور شهید بود و امروز ما وظیفه داریم با عزمی راسخ و تلاشی وافر بیش از گذشته در خدمت مردم باشیم و نگذاریم که تعللی در کارمان ایجاد شده و در خدمت رسانی به مردم دچار اختلال شود.
در ادامه این جلسه مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به لزوم ارائه خدمات کامل در طول ۵ روز عزای عمومی در سطح مراکز درمانی همانند روز های عادی ، پشتیبانی مناسب مراکز درمانی توسط ستاد در طول این ۵ روز عزای عمومی ، نظارت مستمر بر انجام مناسب امور و پیشگیری و اقدام مناسب در ارایه خدمات الکترونیک ، پشتیبانی مالی مناسب مراکز درمانی و لزوم استفاده از تمامی اختیارات تفویض شده به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم ،تاکید نمودند.

  • نویسنده : محمد رسولی