«انالله و اناالیه راجعون» در پی حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، غم و اندوه سنگینی بر مردم عزیز ایران اسلامی نشسته است . آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی پاک ، صادقانه و خالصانه و اندیشه‌ای […]

«انالله و اناالیه راجعون»

در پی حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، غم و اندوه سنگینی بر مردم عزیز ایران اسلامی نشسته است .

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی پاک ، صادقانه و خالصانه و اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم گام بر می داشت و با اخلاص و نیت پاک خویش برای طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت خادم الرضا (ع)حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به حضور مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران ، حشر این شهیدان معظم با اولیاء الهی را از خداوند متعال خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، ثبات آفرین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها به سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد و به فرمایش مقام عظمای ولایت « ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید» و مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز بیش از پیش ، همراه و همدوش با تمامی ارگانها و سازمانها در خدمت مردم عزیز خواهد بود .
ان شاءالله

دکتر داریوش طاهرخانی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز