به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی هیئت ورزشهای جانبازان و توان یابان استان البرز؛ مسابقات ۴جانبه بسکتبال با ویلچرجانبازان وتوان یابان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت وآزادی خرمشهردر سالن جانبازان هیئت ورزشهای جانبازان و توانیابان استان البرز برگزار شد. در این دوره از مسابقات که با مشارکت اداره کل بنیاد […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ به نقل از روابط عمومی هیئت ورزشهای جانبازان و توان یابان استان البرز؛ مسابقات ۴جانبه بسکتبال با ویلچرجانبازان وتوان یابان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت وآزادی خرمشهردر سالن جانبازان هیئت ورزشهای جانبازان و توانیابان استان البرز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با مشارکت اداره کل بنیاد شهید استان البرز و هیئت ورزشهای جانبازان و توان یابان استان البرز برگزار گردید.

این دوره از مسابقات با حضور ۶۰ بسکتبالیست در قالب چهارتیم البرز، قزوین، آسایشگاه کهریزک تهران و آسایشگاه بقیه الله (مجموعه اقامتی نشاط تهران) حضور داشتند.

علیرضا رحیمی ریاست هیئت ورزشهای جانبازان و توانیابان استان البرز هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد شهدای خدمت و رییس جمهور شهید عنوان کرد و افزود این مسبقات در سطح فنی بالایی برگزار گردید و تعدادی از ورزشکاران تیم ملی نیز در قالب تیم های شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند.

امیر حسین دانش کهن سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، داود عزیزی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز،فرهاد پادری ثانی رییس اداره بهزیستی شهرستان کرج،علیرضا رحیمی ریاست هیات ورزشهای جانبازان و توانیابان استان البرز با حضور در محل برگزاری این مسابقات با ورزشکاران دیدار کردند.

در پایان پس از انجام مسابقات
تیم آسایشگاِه کهریزک تهران به مقام اول
تیم البرز به مقام دوم وتیم قزوین به مقام سوم دست یافتند.