با توجه به اهمیت ورزش و البته جایگاه معلولین بویژه جانبازان عزیز در تمام عرصه های ورزشی متاسفانه خبر شهادت جاباز سرافراز علی کماجی باعثت تاسف و تاثر جامه ورزشی استان البرز گردید، در همین رابطه گزارشی کوتاه از مراسم یاد بود این عزیز از دست رفته تهیه شده که در زیر می خوانید. علی […]

با توجه به اهمیت ورزش و البته جایگاه معلولین بویژه جانبازان عزیز در تمام عرصه های ورزشی متاسفانه خبر شهادت جاباز سرافراز علی کماجی باعثت تاسف و تاثر جامه ورزشی استان البرز گردید، در همین رابطه گزارشی کوتاه از مراسم یاد بود این عزیز از دست رفته تهیه شده که در زیر می خوانید.

علی کماجی جانباز ۷۰درصد دفاع مقدس پس از تحمل سالها درد و رنج جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.
این جانباز شهید ورزشکار از قهرمانان تیم بسکتبال با ویلچر استان البرز و کشور بودند.
تشییع پیکر این شهید جانباز در روز عاشورای حسینی سه شنبه۱۴۰۳/۴/۲۶ از ساعت ۱۰صبح در سالن معراج بهشت سکینه کرج برگزار گردید.
همچنین مراسم ترحیم شهید بزرگوار در بعد ازظهر پنجشنبه۱۴۰۳/۴/۲۸ ساعت ۴الی۵در مسجد جامع فاز ۴مهر شهر برگزار گردید؛ درضمن همر رزمان ایشان و ورزشکاران خوب با ولیچر برای این ورزشکار و جانباز با اخلاق مراسمی را در سالن ورزشی استقلال کرج با حضور مدیر کل ورزش و جوانان البرز جناب فروغی و خانواده گرامی شهید کمجای و جمعی از دوستداران و ورزشکاران برگزار کردند که تصاویر آن به سمع و نظر شما خوانندگان خواهد رسید.

  • نویسنده : رضا رجایی