▪️به آقای ظفرقندی به خاطر حمایت از فتنه ۸۸ که از خطوط قرمز مقام معظم رهبری است و همچنین به خاطر حمایت از جنبش ززآ و داشتن تعارض منافع در وزارت بهداشت، رأی منفی دادم. ▪️به آقای صالحی امیری علاوه بر عدم تخصص در وزارت میراث فرهنگی و با توجه به اینکه تنها راه خروج […]

▪️به آقای ظفرقندی به خاطر حمایت از فتنه ۸۸ که از خطوط قرمز مقام معظم رهبری است و همچنین به خاطر حمایت از جنبش ززآ و داشتن تعارض منافع در وزارت بهداشت، رأی منفی دادم.

▪️به آقای صالحی امیری علاوه بر عدم تخصص در وزارت میراث فرهنگی و با توجه به اینکه تنها راه خروج از بحران‌های موجود در میراث فرهنگی را افراد زبده و متخصص می‌دانم و همچین به دلیل داشتن سابقه منفی در جریان فتنه ۸۸، رأی منفی دادم.

▪️به آقای میدری، به جهت امضای نامه موسوم به جام زهر، تحصن و استعفا در مجلس ششم، رأی منفی دادم.

▪️آقای عبدالناصر همتی در دوران تصدی ریاست کل بانک مرکزی با اینکه اختیارات بی‌سابقه‌ای از سران قوا گرفت ولی در نهایت قادر به حل بحران ارزی نشد و به دلیل افت بسیاری از شاخص های اقتصادی و عدم‌ موفقیت ایشان در کاهش شیب تند ارزش پول ملی و همچنین به خاطر نداشتن چشم انداز روشن در برنامه‌های فعلی ایشان نسبت به رشد شاخص‌های اقتصادی، رأی منفی دادم.

▪️به آقای پاک نژاد به خاطر داشتن منظومه فکری مشترک با آقای زنگنه و نگرانی از تکرار دوران خسارت‌بار دهه ۹۰ در وزارت نفت، رأی منفی دادم.

▪️به آقای سیمایی صراف برای تصدی وزارت علوم هم به دلایلی که در صحن علنی مجلس به عنوان مخالف بطور مفصل توضیح دادم (عدم برنامه عملیاتی جهت اجرای برنامه هفتم، عدم‌ سابقه ریاست دانشگاه،دانشکده و یا گروه، عدم‌موضع گیری مناسب در بزنگاه‌های سیاسی اعم از فتنه ۸۸، اغتشاشات ۱۴۰۱ و…) رأی منفی دادم.

▪️به دلیل نقش کلیدی آقای عراقچی در تصویب برجام و عقب نشینی از شروط ۹ گانه رهبری و عبور از برخی خطوط قرمز نظام و تحمیل خسارت محض به کشور و همچنین قانع نشدن از توضیحات ایشان در کمیسیون کشاورزی، به وزیر پیشنهادی امور خارجه هم رأی منفی دادم.

ضمنا در دولت سیزدهم هم به هفت نفر از وزرای پیشنهادی، رأی منفی داده بودم.

در نهایت فارغ از رأی مثبت یا منفی به کابینه دولت چهاردهم، برای موفقیت دولت در راستای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور به تمامی وزرا کمک خواهم کرد و حتما از وظیفه نظارتی خود بر رفتار و اعمال آنان نیز کوتاه نخواهم آمد.