به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ امروز چهارشنبه ۱۸ مهر شش پروژه سازمان آرامستان های شهرداری کرج با حضور فرماندار کرج دکتر رمضانی و اکثر اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیران و مسئولین مدیریت شهری کرج و با حضور دکتر کیانی شهردار کلانشهر کرج و اصحاب رسانه در این سازمان برگزار گردید. مهندس محمودی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ امروز چهارشنبه ۱۸ مهر شش پروژه سازمان آرامستان های شهرداری کرج با حضور فرماندار کرج دکتر رمضانی و اکثر اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیران و مسئولین مدیریت شهری کرج و با حضور دکتر کیانی شهردار کلانشهر کرج و اصحاب رسانه در این سازمان برگزار گردید.

مهندس محمودی نژاد رئیس سازمان آرامستان‌های کرج در آیین بهره‌برداری از پروژه های عمرانی سازمان آرامستانهای بهشت سکینه کرج گفت: آرامستان بهشت سکینه البرز در بحث محیط زیست دوسال پی در پی رتبه اول را کسب کرده است، همچنین سازمان پذیرشی این سازمان اولین سازمانی است که در کل کشور به صورت روتین و‌منظم خدمات ارائه می کند و امروز افتتاح خواهد شد.

درضمن ساختمان پذیرش ما با خلاقیت کارکنان این آرامستان با طراحی ایرانی اسلامی وبا مساحتی به میزان ۵۱۰ متر محل خدمت رسانی به مردم خواهدشد.رئیس؛ با توجه به اینکه سازمان آرامستانهای شهرداری کرج‌ از آب شهری هیچ بهره ای نمی برد و از آب قنات استفاده می کند با احداث یک استخر توانستیم مقداری از آب این مجموعه را تامین کنیم.

محمودی‌نژاد خاطرنشان کرد: در ۳ سال گذشته ساختمانی را بنا کردیم که در آن سالن تشریح به مساحت ۲۲۰ متر اضافه شد.وی با بیان اینکه در احداث پروژه های این سازمان حدود ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد:تمام کارکنان این مجموعه تمام زندگی خود را در این مجموعه می‌گذرانند و در تعطیلات رسمی هیچ کدام از این افراد تعطیل نبستند و با جان و دل به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج گفت: ۱۰ دستگاه ون به تازگی برای حمل و نقل متوفیان خریداری شده است که چیزی حدود ۱۸ میلیارد تومان هزینه داشته است. وی با بیان اینکه ۶طرح عمرانی امروز در این سازمان افتتاح و‌به بهره برداری رسید، عنوان کرد: ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتار فضای آرامستانها فضای سبز بوده که برای آبیاری آنها از چاه ها و آبهای سطحی استفاده می شود.محمودی نژاد با اشاره به اینکه دومین چایخانه امام رضا در این مجموعه راه اندازی شده است، گفت: در بحث حمل و نقل عمومی این سازمان در فقر به سر می برد.

رییس شورا اسلامی شهر کرج در این آیین با قدردانی از کارکنان زحمتکش بهشت سکینه (س) گفت : خدمات این قشر به خانواده های عزادار در طول تمام سال قابل تقدیر است؛ وی افزود: شورای شهر کرج تمام مصوبات در زمینه حمایت و تجهیز سازمان آرامستان ها را با فوریت تصویب کرده و در این بخش از هیچ گونه حمایتی دریغ نکرده است، همچنین ایشان افزود : ساختمان سوگواری متوفیان جزو مطالبات اصلی مردم بود که این امر محقق شد.

شهردار کرج هم در این آیین گفت : امروز پروژه های متعدد عمرانی در کلانشهر کرج در دست اجرا است و این کلانشهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است؛ آزاد راه شهید سلیمانی از جمله پروژه هایی است که بخش عمده ای از بودجه و امکانات شهرداری کرج را به خود اختصاص داده تا در اسرع وقت تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

مهردادکیانی افزود : همراهی و همفکری شورا و شهرداری موجب شده تا پروژه های بزرگ وکوچک عمرانی این شهر یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره برداری برسد؛ ایشان با قدردانی از خدمات کارکنان آرامستان بهشت سکینه (س) کرج به خانواده های داغدار اظهار کرد: در تمام بخش های مدیریت شهری تلاش ها بر افزایش رضایتمندی شهروندان معطوف شده است.

همچنین در این آیین از تعدادی از کارکنان بهشت سکینه (س) که به درجه بازنشستگی نائل شده بودند با حضور فرماندار ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج تجلیل شد.

  • نویسنده : علیرضا نصیرمنش