به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ ظهر امروز بیست و سوم مهرماه سردار پاسدار جناب سرهنگ علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز به همراه جناب سرهنگ قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان البرز و هیات همراه با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با مدیر درمان و فرمانده […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ ظهر امروز بیست و سوم مهرماه سردار پاسدار جناب سرهنگ علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز به همراه جناب سرهنگ قربانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان البرز و هیات همراه با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با مدیر درمان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار دکتر داریوش طاهرخانی ضمن قدردانی از حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آجرلو و هیات همراه ، گزارشی از نیروی انسانی شاغل در مراکز درمانی و چگونگی ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مردم ارائه نمودند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به تلاش و کوشش کارکنان در ارائه خدمات درمانی به مردم و بخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار داشتند : همواره تلاش مجموعه درمان بر این است که خدمات مناسب به مردم ارائه شود و علیرغم کمبودهای درمانی و نیروی انسانی در سطح استان همواره ارئه خدمات درمانی با تمام ظرفیت ها در حال ارائه می باشد.
وی گفت : امیدواریم با توسعه مراکز درمانی و ارتقای شاخص های درمانی استان بتوانیم خدمت مورد نیاز مردم استان را ارائه نماییم.
سرهنگ علیزاده هم با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان درمان ، خدمات و فعالیت های آنان را جهادی برشمرد و اظهار داشت : با توجه به کمبودها و جمعیت بالای استان ، حوزه درمان همیشه در حال ارائه خدمات جهادی است و اقدامات کارکنان این حوزه بسیار ارزشمند است و یقینا افراد فعال در این حوزه باقیات و صالحات را برای خود بدست می آورند و خداوند بزرگ هم خیر و برکت را همواره برای آنان در محیط کار و زندگی فراهم می سازد.
در ادامه این دیدار ناصر تقی لیواری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان و فرمانده پایگاه بسیج نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های پایگاه ارائه نمودند .
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مدیریت درمان استان البرز با اشاره به خدمات شهدای سلامت تامین اجتماعی استان تغییر نام پایگاه بسیج مدیریت درمان به پایگاه بسیج شهدای مدافع سلامت تامین اجتماعی را خواستار شدند که مقرر گردید مراتب از سوی حوزه پیگیری و ابلاغ گردد.

  • نویسنده : محمد رسولی