دکتر داریوش طاهرخانی صبح امروز یکم آبان ماه در جلسه ای با روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و معاونین و کارشناسان با گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی از زحمات و خدمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد . مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز حوزه آمار را بسیار مهم و حیاتی هر سازمان عنوان […]

دکتر داریوش طاهرخانی صبح امروز یکم آبان ماه در جلسه ای با روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و معاونین و کارشناسان با گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی از زحمات و خدمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز حوزه آمار را بسیار مهم و حیاتی هر سازمان عنوان و اظهار داشت : آمار و اطلاعات لازمه برنامه ریزی و اقدام هر سازمانی است و در نتیجه هر سازمان که آمار و اطلاعات دقیق و شفاف داشته باشد موفقیت آن سازمان به مراتب بیشتر خواهد بود .

همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با قدر دانی از زحمات و خدمات کارکنان آمار و برنامه ریزی استان با صدور پیامی فرارسیدن روز آمار و برنامه ریزی را تبریک گفت . در متن پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز آمده است :

کارشناسان و کارکنان و فعالات گرانقدرآمار و برنامه ریزی

با سلام و تحیات
آمار و اطلاعات یکی از عوامل موثر و ضروری برای برنامه ریزی ، سیاست گذاری ، ارزیابی عملکرد ، تصمیم گیری و جرکت درست در مسیر توسعه در سطوح مختلف مدیریت می باشد .
هرنهاد وسازمانی جهت برنامه ریزی و نظم بخشیدن به امور خویش، ارائه بهترخدمات، ارتقای بهره وری منابع ، افزایش رضایتمندی مشتریان اعم درونی و بیرونی ، بهبود سطح بهره مندی خدمات کیفی وکمی، بهبود ساختارو روش های انجام کار و… به آمارو شاخص های عملکردی واطلاعاتی دقیق، صحیح و سریع نیازدارد. و این مهم در مباحث و اهداف کلان حوزه درمان که ارتباط مستقیمی باسلامت انسان ها دارد ، ازاهمیت دو چندانی برخورداراست.
با گرامیداشت و تبریک و تهنیت فرارسیدن یکم آبان ماه « روز آمار و برنامه ریزی » به حضور تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه بخصوص همکاران گرانقدر و پرتلاش مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی ، مراتب تقدیر و امتنان خود را از تلاش‌های صادقانه شما همکاران ارجمند را در حوزه آمار و برنامه ریزی ، ابراز داشته و تندرستی و کامیابی شما را از درگاه ایزد متعال آرزومندم .

دکتر داریوش طاهرخانی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز
آبان ۱۴۰۳

  • نویسنده : محمد رسولی