به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع انسانی، در جمع کارکنان بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد، بر اهمیت منابع انسانی در بهبود کیفیت خدمات درمانی و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد. دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی […]

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع انسانی، در جمع کارکنان بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد، بر اهمیت منابع انسانی در بهبود کیفیت خدمات درمانی و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، صبح امروز ۲۷ فروردین ماه در جمع کارکنان بیمارستان تأمین اجتماعی هشتگرد طی سخنانی، از نقش کلیدی منابع انسانی در ارتقاء سطح خدمات درمانی سخن گفت و اظهار داشت: تمامی نیروهای شاغل در مجموعه به عنوان منابع انسانی ، ارزشمند ترین سرمایه سیستم هستند و این منابع انسانی سرمایه و موتور محرکه سازمان به شمار می آیند و اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهند سازمان به اهدافی که تعیین شده ، نخواهد رسید.

دکتر طاهرخانی با اشاره به اینکه موفقیت مراکز درمانی از طریق ارتقای مستمر کیفیت خدمات و توجه به رضایتمندی و همدلی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان امکان‌پذیر است، افزود: «در دنیای امروز، منابع انسانی نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک منبع اصلی و مهم در بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان شناخته می‌شوند.»

ایشان در ادامه بر ضرورت توجه به رضایت داخلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع تاکید و گفت : رضایتمندی باید همواره در زنجیره ارائه خدمت مورد بررسی قرار گیرد و اگر اقدامی در جهت رفع کاستی ها و مشکلات و علل نارضایتی انجام می شود ، تنها به حلقه بروز مشکل خلاصه نشود ، بلکه تا حلقه ابتدایی شکل گیری مشکل مورد رسیدگی قرار گیرد.

دکتر طاهرخانی در پایان با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان بر لزوم توجه به چالش های موجود در سیستم و انجام آموزش های لازم بر اساس نیاز سنجی ، ارتقای کیفیت خدمات ، شناسایی نیاز ها و مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات ، توجه به رضایتمندی و گوش شنوا بودن برای مردم و اهمیت قائل شدن به آنان و همکاری مؤثر میان تمامی بخش‌های درمانی و اداری، به منظور ارتقاء کیفیت خدمات تاکید نمودند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان بیمارستان هشتگرد قدردانی شد.

  • نویسنده : محمد رسولی