نایب قهرمانی مسابقات گرند پری باکو گفت: از سخت ترین مسیر ممکن به فینال مسابقات رسیدم و کسب عنوان نایب قهرمانی در باکو بسیار سخت بود.

به گزارش پایگاه خبری وطن بیدار؛ «وحید نوری» با اشاره به مسابقات گرندپری باکو وکسب عنوان نایب قهرمانی اظهارداشت: من قبل از رسیدن به فینال سه رقابت سخت را پشت سرگذاشتم و این موجب شد تا بخشی از انرژیم گرفته شود.

وی ادامه داد: در باکو رقبایی که قبل از فینال موفق به شکست آنان شدم، دارای عنوان جهانی و پارالمپیک بودند. تلاش زیادی کردم و در فینال با حریف اوکراینی و نفر نخست رنکینگ جهانی روبرو شدم. این جودوکار یکی از حریفان اصلی من در راه رقابت برای رسیدن به مدال طلا به شمار می‌رود. 

دارنده مدال طلا جودو بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا این را هم گفت: باخت من در این مسابقه خیلی سخت رقم خورد زیرا تنها با یک پوئن باختم و حریف را نیز دو اخطاره کردم. اگر ۳۰ ثانیه زمان داشتم بدون شک وی را سه اخطاره و شکست می‌دادم. شاید بهتر باید بگویم که روی اشتباه خود باختم. تاکنون با حریف اوکراینی مسابقه نداده و این مسابقه برای من پیش از اعزام به توکیو لازم بود. 

نوری این را هم گفت: که با احتمال زیاد این دیدار در توکیو نیز تکرار خواهد شد و من تا آن زمان فرصت دارم تا بتوانم نقاط ضعف خود را برطرف کنم. هدف من رسیدن به طلای پارالمپیک است و در این راه تمام توان خود را به کار خواهم گرفت. 

دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی جهان گلایه‌ای نیز از اداره کل ورزش استان تهران داشت و افزود: پیش از انتخاب «نصرالله پریچهره» به عنوان مدیر کل ورزش استان تهران، از ارتباط خوب او با ورزشکاران سخن به میان آمد اما در این چند ماه که به عنوان مدیر کل فعالیت داشتند ما چند بار قصد دیدار داشتم که موفق نشدم امیدوارم شرایطی شکل گیرد که بتوانم با وی دیدار و مشکلات را  بیان کنم. ما در آستانه اعزام به توکیو نیاز به حمایت داریم و چون ورزشکار استان تهران هستیم مدیر کل ورزش استان می‌تواند به ما دلگرمی دهد. 

  • نویسنده : vatanbidar
  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا