رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات منصوب شدوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با صدور حکمی «امیر خسروی» را به سمت «رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات» منصوب کرد. بهگزارش مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید ستار هاشمی در این حکم با اشاره به نقش […]
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات منصوب شدوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با صدور حکمی «امیر خسروی» را به سمت «رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات» منصوب کرد.
بهگزارش مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید ستار هاشمی در این حکم با اشاره به نقش کلیدی این مرکز در ارتقای سلامت نظام اداری و بهبود فرآیندهای مدیریتی، بر رویکرد پیشگیرانه، حمایتی و هدایتگرانه در اجرای مأموریتهای محوله تأکید کرده است.
در متن حکم، بر ضرورت استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، نظارت مؤثر بر حسن اجرای قوانین، ارتقای سطح پاسخگویی به شکایات مردمی، برنامهریزی برای ملاقات مستمر مدیران با مردم و تعامل سازنده با دستگاههای نظارتی برونسازمانی تأکید شده است.
همچنین وزیر ارتباطات از رئیس جدید مرکز بازرسی خواسته است تا با اتخاذ تدابیر کارآمد و تقویت سازوکارهای نظارتی، در جهت افزایش سطح قانونگرایی و اشاعه فرهنگ مسئولیتپذیری اداری و اجتماعی گام بردارد.
Wednesday, 29 October , 2025