شهردار کرج از اعزام ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد. به گزارش کرج امروز، مهرداد کیانی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان البرز، گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین همچون سنوات گذشته به ما اعطا شده است. وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی صورت گرفته […]

شهردار کرج از اعزام ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش کرج امروز، مهرداد کیانی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان البرز، گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین همچون سنوات گذشته به ما اعطا شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری کرج و همکاری ستاد ملی اربعین، همچون سنوات گذشته شهرداری کرج در حوزه حمل و نقل، جابجایی زائران اربعین حسینی را با اعزام ۱۲۵ دستگاه اتوبوس بر عهده گرفت.

کیانی ادامه داد: همراه با این تعداد اتوبوس، ۲۰۵ نیروی تخصصی می‌شوند نیز اعزام خواهند شد.

به گفته شهردار کرج ۲۲۰ نفر نیز در حوزه خدمات شهری جهت رفت و روب در اربعین اعزام می‌شوند که ۸۵ نفر آن‌ها از خدمات شهری شهرداری کرج و مابقی از شهرهای اقماری استان است.

کیانی همچنین به اعزام تعداد خودروهای خدماتی و آتش‌نشانی اشاره و بیان کرد: در اربعین امسال، دو دستگاه خودروی پرس زباله و دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تیم عملیاتی از شهرداری کرج و دو دستگاه خودروی حمل متوفی به مهران اعزام می‌شوند.

شهردار کرج ادامه داد: اعزام دو دستگاه خودروی پرس زباله و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شهر نجف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال ۵۰ سطل زباله به همراه یک تن کیسه زباله به شهر نجف و دایر کردن موکب پذیرایی در میدان اربعین پایانه مرزی مهران نیز از دیگر اقداماتی است که برای اربعین پیش‌بینی شده و کیانی به آن اشاره کرد.