۱- در فرآیند جدید، کارفرما باید مراحل پنج‌گانه زیر را به‌طور کامل انجام دهد: (( ۱- بارگذاری اطلاعات ۲- پردازش اطلاعات ۳- تأیید نتایج پردازش ۴- در انتظار تکمیل فرآیند ۵- تأیید پرداخت و دریافت لیست / درخواست منقضی شده )) را به صورت کامل انجام بدهد. ۲- در صورت تکمیل فرآیند پنج‌گانه به ترتیب […]

۱- در فرآیند جدید، کارفرما باید مراحل پنج‌گانه زیر را به‌طور کامل انجام دهد: (( ۱- بارگذاری اطلاعات ۲- پردازش اطلاعات ۳- تأیید نتایج پردازش ۴- در انتظار تکمیل فرآیند ۵- تأیید پرداخت و دریافت لیست / درخواست منقضی شده )) را به صورت کامل انجام بدهد.

۲- در صورت تکمیل فرآیند پنج‌گانه به ترتیب فوق توسط کارفرما، لیست دریافت و ثبت می‌گردد.

۳- کارفرما پس از پردازش، ۱۵ دقیقه مهلت دارد نسبت به تکمیل فرآیند پرداخت اقدام نماید؛ در غیر این صورت، درخواست منقضی خواهد شد و کارفرما باید مجدداً بارگذاری را از ابتدا انجام دهد.

۴- در صورت عدم تکمیل فرآیند طی مهلت مقرر و بارگذاری مجدد اطلاعات توسط کارفرما، سامانه امکان ادامه فرآیند را به کارفرما خواهد داد.

۵- با عنایت به حذف شماره برگه و شناسه برگ، پرداخت از برگ پرداخت حق بیمه کلیه کارفرمایان مکلفند نسبت به پرداخت حق بیمه درخواست ارائه شده به‌صورت برخط از طریق کارت بانکی اقدام نمایند.

۶- شعب و کارگزاری‌ها مجاز به اخذ لیست دستی و از طریق سیستم بیمه‌ای سبا نمی‌باشند. شعب و کارگزاری‌ها مجاز به صدور فیش بابت لیست از طریق سیستم بیمه‌ای سبا و یا سایر سامانه‌ها و ارائه آن به کارفرما نخواهند بود و کلیه پرداخت‌ها باید به‌صورت برخط صورت پذیرد.