یادادشت:حشمت اله بهادری شاخصههای علوم اجتماعی مربوط به روابط عمومی و نقش آن درفعالیتهای برون سازمانی در پیشبرد اهداف سازمانها نقش موثر و کلیدی ایفا میکند .علم روابط عمومی که از آن به عنوان دستاورد چندین سال اخیر یاد میشود اگر به نحوه شایسته و اصولی در یک سیستم پیاده شود میتواند تاثیر خود را […]
یادادشت:حشمت اله بهادری
شاخصههای علوم اجتماعی مربوط به روابط عمومی و نقش آن درفعالیتهای برون سازمانی در پیشبرد اهداف سازمانها نقش موثر و کلیدی ایفا میکند .علم روابط عمومی که از آن به عنوان دستاورد چندین سال اخیر یاد میشود اگر به نحوه شایسته و اصولی در یک سیستم پیاده شود میتواند تاثیر خود را در همدلی وهمگرایی درون سازمانی و برون سازمانی ایجاد کند.عمده فعالیت و اهداف نظام کارآمد روابط عمومی در دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی خلاصه شده است که هر کدام وظایف و تعاریف مختص خود را دارند، در فعالیتهای برون سازمانی تمام کارهایی که در خارج ازمجموعه درراستای اهداف نهایی سازمان و ارتباط موثر با سایر ادارات و نهادها از ماموریتهای مهم روابط عمومی به شمار میرود.ولی در بخش درون سازمانی همانگونه که در بالا اشاره شد پیاده سازی عملکرد شایسته و اصولی اهداف و برنامه های سازمان با همکاری و همدلی واحدهای داخلی میسر خواهد بود .سازمان و شرکتهایی موفق اند، که علاوه بر داشتن روابط عمومی درون سازمانی، قابلیت ارتباط موثر با محیط اطراف خود راهم داشته باشند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.
Saturday, 19 July , 2025